lördag 29 augusti 2009

Min vecka i ett stycke !!!!

Lördag kväll har varit ett par hektiska dagar stack till Stockholm i Torsdags morse sprang på gamla stan & en massa affärer med Katarina & Barbara sen blev det ett par drinkar på den fina terrassen på vårt hotell. Pang i säng vid 00:00 tiden, upp på fredag morgon innan tuppen, frukost sen bar det av till den stora formex mässan ute i älvsjö oh my goood säger jag bara här snackar vi inrednings saker, leksaker, smycken ja allt mellan himmel & gjord blev rent crazy. Har bestämt mig för att starta eget frågan är bara när !!!!!!!

Idag Lördag har jag med hjälp av sambo packat 42 tradera paket det tog sin lilla tid men är man buissness woman så är man. Hjälpt syster med sambo att duka församlingshemmet i smygehamn för imorgon är det Max lilla barndop.

Har även hunnit med en super nyttig kebabrulle samt två glas rödvin hemma hos Annika,Olof & lilla grynet Isabella nu e det dags för sängen för imorgon när affärerna öppnar 10:00 så måste jag vara på plats för ett panikinköp av klänning till dopet,som vanligt så hittar jag inget att ta på mig , det är väl ett kvinnligt drag. Godnatt nu e det dags för kudden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar