onsdag 12 augusti 2009

Hemma !!!!!!!

Då är man på landbacken igen. Veckorna bara flyger iväg fortsätter det i denna hastigheten så är man ju snart 80 år & hela livet har passerat. Har varit hemma hos min älskade syster idag & kjellat med lille Max mosters bästa bästa. La han på deras säng och bara gulla med honom fick tillbaks värsta leendet, när han ler & jollrar så värmer det ända in i hjärtat på mig.

Sen blev det en sväng på Lindex fem minuter 600 kr tror att jag har svart bälte i shopping, tur att man bor på landet så man inte kan shoppa så ofta.

Nu ska jag bege mig in till Trelleborg igen men inte för shopping utan vattengympa tillsammans med Linda. Skrämmande tanke att behöva vissa upp sig i baddräkt men va fan man måste ju börja nånstans så nu jäklar ska jag varva badhus med promenader o skippa de mesta kolhydraterna & istället ha en dag i veckan då jag får stoppa i mig vad jag vill. Kan inte riktigt fatta att alla kilona som sitter på denna kroppen har kommit till genom den lilla gluggen mitt i ansiktet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar