onsdag 6 maj 2009

Nu har jag trixat & fixat med färger & typsnitt detta är ju riktigt roligt. Sitter vid min nya sekretär på bottenvåningen i vårt hus. Johnny har redan gått o lagt sig men som vanligt så e jag ju jätte pigg när alla andra sover & tvärtom på dagen. Den som försöker väcka mig tidigt när jag e ledig åker på en smäll. Hoppas på fint väder imorgon så jag kan sola lite. Man e ju ganska blek & tradig på sitt skin. Kanske kanske blir jag moster imorgon. Den lille plutten är ju faktiskt planerad till den 7 maj. Ska bli så kul. Det kommer att bli väldigt känsloladdat, det är en stor händelse i våra liv. Även om det är den mest naturliga grejen i världen så blir det ännu större när det är min syster... Nä nu ska jag dra i mig en gift pinne under fläkten ta en snabb dusch & krypa ner brevid snarkmaskinen Johnny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar