tisdag 5 maj 2009

Hemma !!!!!!!

Nu har även jag fått inspiration till att starta en blogg var hemma hos min älskade syster Frida på kaffe idag där fanns även min kompis Elin som stolt vissade upp sin blogg. Blev lite inspirerad av henne och på den vägen är det. Tänker skriva lite om vad som händer runt omkring mig tankar och funderingar till jobb, kläder för runda , vänner, bebisar.Ska ju när somhelst bli moster för första gången längtar. Kort sagt om livet i sin hellhet. Är nyss hemkommen efter ännu en vecka till sjöss. Jag om någon förstår hur Håkan i serien Färjan 2 har det efter sitt arbets pass. Fast det antalet passagerare som åker med viking line går inte riktigt att jämföra med det antalet som åker med Scandlines mellan Trelleborg till Rostock.
Min lediga vecka börjar bra solen tittar fram och förhoppningsvis kan det bli en mysig grillkväll denna veckan med lite gott röd vin mums...

1 kommentar:

  1. Kul att du också kom igång! Ser framemot dagliga nya logginlägg! Nu är jag ju din första prenumerant också! Hihi!
    Kram!

    SvaraRadera