onsdag 2 december 2009

Hemma igen !!!!

Då var man himma igen skönt. Men man ska inte tro att jag bara ligger på soffan & slukar praliner ha ha. Här är det konstant fullt ös. Började med att tvätta igår när jag kom hem från jobb. Idag har jag varit & storhandlat,för som vanligt så är det tomt överallt efter en vecka. Nu känns det som att jag börjar hitta hemmet.
Ledig tills på tisdag sen jobba 1 vecka sen ledig 3 veckor ska bli så jädrans skönt.
Ska ha mitt första zbh imorgon ska bli super kul. Zbh är inredning via homeparty. Fick löst ut 5 kartonger igår på posten kändes som rena julafton när jag fick packa upp alla dessa coola grejor, allt från ljuskandelabrar till kuddfodral, kökshanddukar, lyktor ja i princip bara en massa fina saker :)

1 kommentar:

  1. Hej söta lise, nu är det århundraden sedan vi sågs. Är allt bra med er? Så fin kyl och frys ni har köpt :-) Har ni köpt loss huset nu också? Hoppas vi kan ses snart.
    Många pussar och kramar

    SvaraRadera